امنیت یکی از مولفه های قدرت و ثبات یک کشور است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
امنیت یکی از مولفه های قدرت و ثبات یک کشور است
نوشته شده در پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395
بازدید : 103
نویسنده : علی

 


 نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، سربازان امام زمان (عج) هستند؛ گفت: نیروهای مسلح در دوران غیبت وظایفی دارند که اگر وظیفه خود را به درستی بشناسند و به آن عمل کنند؛ سربازی خود را به درستی انجام داده اند و اولین وظیفه آنان معرفت و شناخت امام زمان (عج) و شناخت امامت و ولایت می باشد.

حجت الاسلام میرعمادی تصریح کرد: معرفت و ارتباط روحی با امام زمان (عج) به انسان امید داده و روحیه شکست ناپذیری را در او بوجود می آورد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان گفت: نیروهای مسلح ما همانگونه که در جنگ هشت ساله در برابر مستکبران دنیا با دست خالی ایستاده و پیروز میدان شدند؛ امروز نیز با اراده ای محکم و با توکل به خدا در همه صحنه ها پیروز و سربلند خواهند بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

ارتش جمهوری اسلامی ایران یک یگان نظامی و اعتقادی است

جمعی از دانشجویان دوره های 26 و دهم حرفه ای دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که به اردوی محورشناسی استان اردبیل اعزام شده اند؛ با آیت الله آملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، آیت الله آملی در این دیدار با اشاره به توطئه های دولت های استکبار علیه ایران اسلامی گفت: به برکت انقلاب، تدابیر نورانی امام  راحل (ره) و مقام معظم رهبری و خون شهیدان، امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی مستقل، خودکفا و مقتدر است.


 

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: علی رغم تمامی تحریم ها، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با دستیابی به فناوری های روز و توانمندی های بالا به چنان اقتداری رسیده اند که کشورهای استکباری توان مقابله با ایران اسلامی را نداشته و به همین دلیل به راه اندازی جنگ های نیابتی اقدام کرده اند.

آیت الله آملی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز تنها یک یکان نظامی نیست، بلکه یک یکان نظامی و اعتقادی است که به وجود آن افتخار می کنیم.

در ابتدای این دیدار دانشجویان فرماندهی و ستاد ارتش گزارشی از فعالیت محورشناسی و اهداف و برنامه های این ماموریت آموزشی را ارائه کردند.

همچنین گروه دیگری از دانشجویان دافوس که به شهرستان تنکابن اعزام شده بودند؛ با حضور بر سر مزار پاک شهید سرلشکر خلبان علی اکبر شیرودی، ضمن یادآوری حماسه های کم نظیر وی در دوران دفاع مقدس، نسبت به مقام والای این شهید بزرگوار ادای احترام کردند.

گفتنی است، این مراسم با حضور فرماندار، شهردار، رئیس بنیاد شهید، اعضای شورای شهر و مسئولین شهرستان تنکابن و شهر شیرود برگزار شد.



:: برچسب‌ها: دافوس،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: